РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ТАНЫМДЫҚ ПОРТАЛЫ
Қазақ тілі әдебиет
24 желтоқсан 2017
188
0

Тіл дамыту

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Ломоносов атындағы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні :  Касенова Д.С.

Қатысқандар:

  Қатыспағандар саны:

Күні: 

Сынып: 6 А, Б

Сабақ

Сабақ тақырыбы

Тіл дамыту

Сабақ мақсаттары

Т.О. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

О. Ж.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

Оқу мақсаттары

 Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқи алады

Көптеген оқушылар орындай алады:

Мәтінге байланысты сұрақтардыдұрыс құра  алады,сұрақтарға жауап бере алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тірек сөздер арқылы диалог құрастырады, өмірмен байланыстыра алады.

Жетістік критерийлері:

1. Мәтінге сай ақпаратты тап, жауабыңды дәлелде. 2.Мәтінге сүйеніп, диалог құрастыру.

3.Мәтінге сай  сұрақтар қоя білу,нақты жауап беру.

4. Жаңа сөздерді табу.

Сөздік қор

Көңілді-веселый

Адалдық-честность

Жора-жолдас-друг

Арамдық-нечестность

Тілек-пожелание

Бақытты-счастливый

Құндылықтарды дарыту

 Бір- біріне құрметпен қарау, қолдау көрсету.

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет пәнімен   

Алдыңғы меңгерілген білім

Туған күн

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет 

 

Ресурстар

Қызығушылықты ұйымдастыру

   5  минут

Ұйымдастыру  кезеңі.  

  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Сыныпты алдын-ала топқа бөліп отырғызады.,
  4. Сабақ барысымен таныстыру.

Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
Топқа бөліну: Конвертке аттары жазылған түрде  бөлінеді.

"Алғырлар" (А)Жасыл түс

"Білімділер" (В) Сары түс

"Ақылдылар" (С)Қызыл түс

 

 

             

 

     

 

 

.

ы

Ү

л

а

д

м

т

ғ

У

і

Н

е

 

 

                                                 

 

 

Тақырып: "Тіл дамыту."

    

Сабақ басы

 

25 минут

 

 

 

 

 

 

Сөздікпен жұмыс.

Көңілді-веселый

Адалдық-честность

Жора-жолдас-друг

Арамдық-нечестность

Тілек-пожелание

Бақытты-счастливый

Жамандық-зло

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Мәтінді оқы.

     25 желтоқсан, 2015 жыл.

      Бүгін күндегідей сағат 7.30-да тұрдым. Бүгін менің туған күнім. Таңғы асымды ішуге барсам, анам мен қарындасым дастарқанды жайнатып тастапты. Отбасым туған күніммен құттықтады, көңілді отырып, шай іштік. Күнім  осылай басталды. 

       Одан үй телефонына, ұялы телефонға , тума-туыс, жора-жолдастарым хабарласып, құттықтап жатты. Туған күнімді түсте, яғни 13.00-де мейрамханада атап өттім. Сонда досым Арманның: "Адалдық болып жолдасың ,арамдық пен жамандық өміріңде сенің болмасын!"-деген тілегі қатты ұнады, жүрегімде жатталып қалды.

        Үйге келіп: "Мен қандай бақытты жанмын!Отбасым жанымда,  адал жолдастарым бар"-деп ойланып жатып, ұйықтап кетіппін.

 

 

Критерийлер:

 

А деңгей

1-тапсырма. Жеке жұмыс.

Мәтінге сай ақпаратты тап, жауабыңды дәлелде. (Бір-бірімен алмасып,тексереді.)

 

Ақпарат

Иә

Жоқ

1

Бүгін күндегідей сағат 9.30-да тұрдым.

 

+

2

Бүгін менің туған күнім.

+

 

3

Әкем мен інім  дастарқанды жайнатып тастапты.

 

 

+

4

Туған күнімді таңертең, яғни 10.00-де атап өттім.

 

+

5

Арманның: "Адалдық болып жолдасың, арамдық пен жамандық өміріңде сенің болмасын!"-деген тілегі қатты ұнады.

+

 

6

"Мен өте  бақытты жанмын"

+

 

 

В деңгей

2-тапсырма. Топтық жұмыс.

Мәтінге байланысты сұрақтар құрастыр.

 (Әр топ 2 сұрақтан құрайды)

 

С деңгей

3-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Мәтінге сүйеніп, диалог құрастыру.

 

Кері байланыс:

1. Сенің туған күнің қашан?

2.Туған күніңді қалай тойлайсың?

3. Туған күніңе қандай сыйлық сыйлады?

 (Резерв) 4-тапсырма.

1-топ.  "Отбасы" сөзіне фонетикалық талдау.

2-топ." Туған күн " сөзін тәуелдеу.

3-топ.   "Дос" сөзін жіктеу.

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі қағаз

Сабақтың соңы

10  мин

 Жаңа сөздерді бекіту. Жеке жұмыс.

М

В

А

С

І

Д

Л

О

Б

А

Қ

Ы

Т

І

А

Т

І

Л

Е

К

Ң

Д

Қ

И

О

Л

К

Ө

А

Ы

Д

М

А

Р

К

Л

Д

Ы

Қ

И

А

У

Керекті сөздер:счастье,честность,нечестность, веселый,пожелание.

Рефлексия

               Ұнады     +

       Ұнамады            - 

 

 

Сабақ барысында  сәтті шыққан 1 кезең,    сәтсіз шыққан 1 кезеңді  айту.

Үйге:1-тапсырма 63 бет жаттау.

Өз-өзін  бағалау  жазбаша түрде критерийлер арқылы жүзеге асады.

Критерийлер:

 

Балл

 

1. Мәтінге сай ақпаратты тап, жауабыңды дәлелде.

 

2

"5"-7-8 балл

2.Мәтінге байланысты сұрақтар құрастыр.

 

2

"4"-5-6балл

3. Мәтінге сүйеніп, диалог құрастыру.

 

2

"3"-3-4 балл

4. Жаңа сөздерді табу

 

2

"2"-1-2 балл

Барлығы

 

8

 

 

 

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру: 

Қабілеті жоғары оқушылар мәтін  мазмұнын  өз бетінше айта алады.

 

 

Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Мақаламен бөліс

Ілмектер:САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пікір беру
Пікіріңіз:
Полужирный Наклонный текст Подчёркнутый текст Зачёркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищённой ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Суреттегіні еңгізіңіз:*
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив