РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ТАНЫМДЫҚ ПОРТАЛЫ
Мектепалды даярлық
29 желтоқсан 2017
76
0

"Жануарлардың достығы", "Ы ы" дыбысы мен әрпі

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Берілген суреттерден ақпараттарды табу,сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады.Сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиелелігі: Сауатты жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,көрсету

Түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:кеспе әріптер, текшелер, суреттер ,интерактивті тақта

 

 

Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті

Шаттық шеңбері

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Ең сенімді дос болып.

 

Балалар шаттық шеңберіне дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

Барлығы қосылып айтады.

 

 

 

Ұйымдастыру-ізденістер

Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл әдісі

Сөз ойла,тез ойла.

Д дыбысына сөз ойла

Мысалы: доп,дала,доға, домбыра  т.б

«Артығын тап» дидактикалық ойыны

Шарты:Жабайы жануарлармен үй жануарлары арасынан артық жануарды қоршаймыз.

                

 

                  Жаңа сабақ

 

 

Жануарлардың достығы. Ы дыбысы мен әрпіСуретпен жұмыс жүргізу,әңгімелеу.

1Әліппе-дәптермен жұмыс

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

Суреттен ы дыбысы бар сөздерді ата.

2Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап бер. Шырын құлынға не берді?

Шырын құлынға шөп берді.

Ы жуан дауысты дыбыс.Ы дыбысы сөздің кез-келген буынында кездеседі

3 Ы әрпімен таныс бол. Ы әрпін құрастыр.

Балалар ы дыбысын магниттен құрастырады.

4 Сіріңкенің ішінен ы дыбысын ізде.

Шырпы «ыз-з» етті,

Саусағым «дыз» етті

5 Ыдырыс р мен таяқшадан  қалай Ы әрпін жасады?

6 Ы әрпін жазу

 

Сергіту сәті

Бір айналым сөйлесу әдісі

Ы дыбысына сөз, сөйлем ойлау,дыбытық талдау жасау.

               

 

                  Кері байланыс.

Бағдаршам

Мадақтау.

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

Балалар Д дыбысына с-з ойлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 «Артығын тап»ойынын ойнайды.

 

 

 

 

 

  Әліппе дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 «асқабақ, алма» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалар біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

Ы  дыбысы қандай дыбыс екен?

Ы дыбысы кездесетін сөздерге мысал айту.

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап

 

беру арқылы сабақ

 

қорытындылады.

 

 

                                              

  Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс:. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

 

Түсінігі:  Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

 

Көрсете білу

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

 

Ы  дыбысының баспа түрін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Берілген суреттерден ақпараттарды табу,сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады.Сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиелелігі: Сауатты жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,көрсету

Түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:кеспе әріптер, текшелер, суреттер ,интерактивті тақта

 

 

Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті

Шаттық шеңбері

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Ең сенімді дос болып.

 

Балалар шаттық шеңберіне дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

Барлығы қосылып айтады.

 

 

 

Ұйымдастыру-ізденістер

Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл әдісі

Сөз ойла,тез ойла.

Д дыбысына сөз ойла

Мысалы: доп,дала,доға, домбыра  т.б

«Артығын тап» дидактикалық ойыны

Шарты:Жабайы жануарлармен үй жануарлары арасынан артық жануарды қоршаймыз.

                

 

                  Жаңа сабақ

 

 

Жануарлардың достығы. Ы дыбысы мен әрпіСуретпен жұмыс жүргізу,әңгімелеу.

1Әліппе-дәптермен жұмыс

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

Суреттен ы дыбысы бар сөздерді ата.

2Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап бер. Шырын құлынға не берді?

Шырын құлынға шөп берді.

Ы жуан дауысты дыбыс.Ы дыбысы сөздің кез-келген буынында кездеседі

3 Ы әрпімен таныс бол. Ы әрпін құрастыр.

Балалар ы дыбысын магниттен құрастырады.

4 Сіріңкенің ішінен ы дыбысын ізде.

Шырпы «ыз-з» етті,

Саусағым «дыз» етті

5 Ыдырыс р мен таяқшадан  қалай Ы әрпін жасады?

6 Ы әрпін жазу

 

Сергіту сәті

Бір айналым сөйлесу әдісі

Ы дыбысына сөз, сөйлем ойлау,дыбытық талдау жасау.

               

 

                  Кері байланыс.

Бағдаршам

Мадақтау.

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

Балалар Д дыбысына с-з ойлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 «Артығын тап»ойынын ойнайды.

 

 

 

 

 

  Әліппе дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 «асқабақ, алма» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалар біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

Ы  дыбысы қандай дыбыс екен?

Ы дыбысы кездесетін сөздерге мысал айту.

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап

 

беру арқылы сабақ

 

қорытындылады.

 

 

                                              

  Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс:. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

 

Түсінігі:  Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

 

Көрсете білу

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

 

Ы  дыбысының баспа түрін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Берілген суреттерден ақпараттарды табу,сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады.Сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиелелігі: Сауатты жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,көрсету

Түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:кеспе әріптер, текшелер, суреттер ,интерактивті тақта

 

 

Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті

Шаттық шеңбері

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Ең сенімді дос болып.

 

Балалар шаттық шеңберіне дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

Барлығы қосылып айтады.

 

 

 

Ұйымдастыру-ізденістер

Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл әдісі

Сөз ойла,тез ойла.

Д дыбысына сөз ойла

Мысалы: доп,дала,доға, домбыра  т.б

«Артығын тап» дидактикалық ойыны

Шарты:Жабайы жануарлармен үй жануарлары арасынан артық жануарды қоршаймыз.

                

 

                  Жаңа сабақ

 

 

Жануарлардың достығы. Ы дыбысы мен әрпіСуретпен жұмыс жүргізу,әңгімелеу.

1Әліппе-дәптермен жұмыс

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

Суреттен ы дыбысы бар сөздерді ата.

2Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап бер. Шырын құлынға не берді?

Шырын құлынға шөп берді.

Ы жуан дауысты дыбыс.Ы дыбысы сөздің кез-келген буынында кездеседі

3 Ы әрпімен таныс бол. Ы әрпін құрастыр.

Балалар ы дыбысын магниттен құрастырады.

4 Сіріңкенің ішінен ы дыбысын ізде.

Шырпы «ыз-з» етті,

Саусағым «дыз» етті

5 Ыдырыс р мен таяқшадан  қалай Ы әрпін жасады?

6 Ы әрпін жазу

 

Сергіту сәті

Бір айналым сөйлесу әдісі

Ы дыбысына сөз, сөйлем ойлау,дыбытық талдау жасау.

               

 

                  Кері байланыс.

Бағдаршам

Мадақтау.

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

Балалар Д дыбысына с-з ойлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 «Артығын тап»ойынын ойнайды.

 

 

 

 

 

  Әліппе дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 «асқабақ, алма» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалар біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

Ы  дыбысы қандай дыбыс екен?

Ы дыбысы кездесетін сөздерге мысал айту.

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап

 

беру арқылы сабақ

 

қорытындылады.

 

 

                                              

  Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс:. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

 

Түсінігі:  Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

 

Көрсете білу

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

 

Ы  дыбысының баспа түрін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Берілген суреттерден ақпараттарды табу,сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады.Сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиелелігі: Сауатты жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,көрсету

Түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:кеспе әріптер, текшелер, суреттер ,интерактивті тақта

 

 

Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті

Шаттық шеңбері

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Ең сенімді дос болып.

 

Балалар шаттық шеңберіне дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

Барлығы қосылып айтады.

 

 

 

Ұйымдастыру-ізденістер

Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл әдісі

Сөз ойла,тез ойла.

Д дыбысына сөз ойла

Мысалы: доп,дала,доға, домбыра  т.б

«Артығын тап» дидактикалық ойыны

Шарты:Жабайы жануарлармен үй жануарлары арасынан артық жануарды қоршаймыз.

                

 

                  Жаңа сабақ

 

 

Жануарлардың достығы. Ы дыбысы мен әрпіСуретпен жұмыс жүргізу,әңгімелеу.

1Әліппе-дәптермен жұмыс

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

Суреттен ы дыбысы бар сөздерді ата.

2Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап бер. Шырын құлынға не берді?

Шырын құлынға шөп берді.

Ы жуан дауысты дыбыс.Ы дыбысы сөздің кез-келген буынында кездеседі

3 Ы әрпімен таныс бол. Ы әрпін құрастыр.

Балалар ы дыбысын магниттен құрастырады.

4 Сіріңкенің ішінен ы дыбысын ізде.

Шырпы «ыз-з» етті,

Саусағым «дыз» етті

5 Ыдырыс р мен таяқшадан  қалай Ы әрпін жасады?

6 Ы әрпін жазу

 

Сергіту сәті

Бір айналым сөйлесу әдісі

Ы дыбысына сөз, сөйлем ойлау,дыбытық талдау жасау.

               

 

                  Кері байланыс.

Бағдаршам

Мадақтау.

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

Балалар Д дыбысына с-з ойлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 «Артығын тап»ойынын ойнайды.

 

 

 

 

 

  Әліппе дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 «асқабақ, алма» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалар біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

Ы  дыбысы қандай дыбыс екен?

Ы дыбысы кездесетін сөздерге мысал айту.

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап

 

беру арқылы сабақ

 

қорытындылады.

 

 

                                              

  Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс:. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

 

Түсінігі:  Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

 

Көрсете білу

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

 

Ы  дыбысының баспа түрін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Берілген суреттерден ақпараттарды табу,сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады.Сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиелелігі: Сауатты жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,көрсету

Түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:кеспе әріптер, текшелер, суреттер ,интерактивті тақта

 

 

Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті

Шаттық шеңбері

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Ең сенімді дос болып.

 

Балалар шаттық шеңберіне дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

Барлығы қосылып айтады.

 

 

 

Ұйымдастыру-ізденістер

Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл әдісі

Сөз ойла,тез ойла.

Д дыбысына сөз ойла

Мысалы: доп,дала,доға, домбыра  т.б

«Артығын тап» дидактикалық ойыны

Шарты:Жабайы жануарлармен үй жануарлары арасынан артық жануарды қоршаймыз.

                

 

                  Жаңа сабақ

 

 

Жануарлардың достығы. Ы дыбысы мен әрпіСуретпен жұмыс жүргізу,әңгімелеу.

1Әліппе-дәптермен жұмыс

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

Суреттен ы дыбысы бар сөздерді ата.

2Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап бер. Шырын құлынға не берді?

Шырын құлынға шөп берді.

Ы жуан дауысты дыбыс.Ы дыбысы сөздің кез-келген буынында кездеседі

3 Ы әрпімен таныс бол. Ы әрпін құрастыр.

Балалар ы дыбысын магниттен құрастырады.

4 Сіріңкенің ішінен ы дыбысын ізде.

Шырпы «ыз-з» етті,

Саусағым «дыз» етті

5 Ыдырыс р мен таяқшадан  қалай Ы әрпін жасады?

6 Ы әрпін жазу

 

Сергіту сәті

Бір айналым сөйлесу әдісі

Ы дыбысына сөз, сөйлем ойлау,дыбытық талдау жасау.

               

 

                  Кері байланыс.

Бағдаршам

Мадақтау.

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

Балалар Д дыбысына с-з ойлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 «Артығын тап»ойынын ойнайды.

 

 

 

 

 

  Әліппе дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 «асқабақ, алма» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалар біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

Ы  дыбысы қандай дыбыс екен?

Ы дыбысы кездесетін сөздерге мысал айту.

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап

 

беру арқылы сабақ

 

қорытындылады.

 

 

                                              

  Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс:. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

 

Түсінігі:  Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

 

Көрсете білу

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

 

Ы  дыбысының баспа түрін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Берілген суреттерден ақпараттарды табу,сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады.Сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиелелігі: Сауатты жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,көрсету

Түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:кеспе әріптер, текшелер, суреттер ,интерактивті тақта

 

 

Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті

Шаттық шеңбері

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Ең сенімді дос болып.

 

Балалар шаттық шеңберіне дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

Барлығы қосылып айтады.

 

 

 

Ұйымдастыру-ізденістер

Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл әдісі

Сөз ойла,тез ойла.

Д дыбысына сөз ойла

Мысалы: доп,дала,доға, домбыра  т.б

«Артығын тап» дидактикалық ойыны

Шарты:Жабайы жануарлармен үй жануарлары арасынан артық жануарды қоршаймыз.

                

 

                  Жаңа сабақ

 

 

Жануарлардың достығы. Ы дыбысы мен әрпіСуретпен жұмыс жүргізу,әңгімелеу.

1Әліппе-дәптермен жұмыс

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

Суреттен ы дыбысы бар сөздерді ата.

2Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап бер. Шырын құлынға не берді?

Шырын құлынға шөп берді.

Ы жуан дауысты дыбыс.Ы дыбысы сөздің кез-келген буынында кездеседі

3 Ы әрпімен таныс бол. Ы әрпін құрастыр.

Балалар ы дыбысын магниттен құрастырады.

4 Сіріңкенің ішінен ы дыбысын ізде.

Шырпы «ыз-з» етті,

Саусағым «дыз» етті

5 Ыдырыс р мен таяқшадан  қалай Ы әрпін жасады?

6 Ы әрпін жазу

 

Сергіту сәті

Бір айналым сөйлесу әдісі

Ы дыбысына сөз, сөйлем ойлау,дыбытық талдау жасау.

               

 

                  Кері байланыс.

Бағдаршам

Мадақтау.

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

Балалар Д дыбысына с-з ойлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 «Артығын тап»ойынын ойнайды.

 

 

 

 

 

  Әліппе дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 «асқабақ, алма» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалар біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

Ы  дыбысы қандай дыбыс екен?

Ы дыбысы кездесетін сөздерге мысал айту.

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап

 

беру арқылы сабақ

 

қорытындылады.

 

 

                                              

  Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс:. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

 

Түсінігі:  Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

 

Көрсете білу

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

 

Ы  дыбысының баспа түрін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Берілген суреттерден ақпараттарды табу,сөздегі дыбыстарды,олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады.Сөздерді буынға бөлу.

Тәрбиелелігі: Сауатты жазуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу,көрсету

Түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Көрнекілігі:кеспе әріптер, текшелер, суреттер ,интерактивті тақта

 

 

Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті

Шаттық шеңбері

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Нағыз адал дос болып.

Қосыл,қосыл шаттық шеңберіне,

Ең сенімді дос болып.

 

Балалар шаттық шеңберіне дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

Барлығы қосылып айтады.

 

 

 

Ұйымдастыру-ізденістер

Өткен тақырыпты пысықтау

Миға шабуыл әдісі

Сөз ойла,тез ойла.

Д дыбысына сөз ойла

Мысалы: доп,дала,доға, домбыра  т.б

«Артығын тап» дидактикалық ойыны

Шарты:Жабайы жануарлармен үй жануарлары арасынан артық жануарды қоршаймыз.

                

 

                  Жаңа сабақ

 

 

Жануарлардың достығы. Ы дыбысы мен әрпіСуретпен жұмыс жүргізу,әңгімелеу.

1Әліппе-дәптермен жұмыс

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?

Суреттен ы дыбысы бар сөздерді ата.

2Сұраққа сөйлем сызбасымен жауап бер. Шырын құлынға не берді?

Шырын құлынға шөп берді.

Ы жуан дауысты дыбыс.Ы дыбысы сөздің кез-келген буынында кездеседі

3 Ы әрпімен таныс бол. Ы әрпін құрастыр.

Балалар ы дыбысын магниттен құрастырады.

4 Сіріңкенің ішінен ы дыбысын ізде.

Шырпы «ыз-з» етті,

Саусағым «дыз» етті

5 Ыдырыс р мен таяқшадан  қалай Ы әрпін жасады?

6 Ы әрпін жазу

 

Сергіту сәті

Бір айналым сөйлесу әдісі

Ы дыбысына сөз, сөйлем ойлау,дыбытық талдау жасау.

               

 

                  Кері байланыс.

Бағдаршам

Мадақтау.

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

Балалар Д дыбысына с-з ойлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 «Артығын тап»ойынын ойнайды.

 

 

 

 

 

  Әліппе дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 «асқабақ, алма» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

Рефлексивтік-түзетушілік.

Балалар біз бүгін қандай дыбыспен таныстық?

Ы  дыбысы қандай дыбыс екен?

Ы дыбысы кездесетін сөздерге мысал айту.

 

 

 

Балалар сұрақтарға жауап

 

беру арқылы сабақ

 

қорытындылады.

 

 

                                              

  Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс:. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

 

Түсінігі:  Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

 

Көрсете білу

Ы дыбысы – дауысты дыбыс, жуан дауысты. Ы дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ы дыбысының орнын ажыратады.

Ы дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

 

Ы  дыбысының баспа түрін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҰОҚ: Сауат ашу негіздері

Оқу қызметінің тақырыбы: Жануарлардың достығы

                                                    Ы дыбысы мен әрпі

Оқу қызметінің мақсаты:Сұрақтарға  жауап беріп, өзіне таныс      тақырып аясында     диалогке қатысу диалогке қатысу.Сөз,сөйлем сызбасын құру және оқу

Дамытушылығы:Бе

Мақаламен бөліс

Пікір беру
Пікіріңіз:
Полужирный Наклонный текст Подчёркнутый текст Зачёркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищённой ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Суреттегіні еңгізіңіз:*
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
ustazdar.kz@mail.ru

Сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз материалдарды басқа ақпараттық құралдарында жариялауға тиым салынады. Республикалық танымдық ұстаздар сайты сіздерге әрқашан сапалы материалдар ұсынады. Эл.почта: ustazdar.kz@mail.ru

Барлық құқық сақталған 2017 © ustazdar.kz

Біз әлеуметтік желіде

Сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз материалдарды басқа ақпараттық құралдарында жариялауға тиым салынады. Республикалық танымдық ұстаздар сайты сіздерге әрқашан сапалы материалдар ұсынады. Барлық құқық сақталған 2017 © ustazdar.kz