РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ТАНЫМДЫҚ ПОРТАЛЫ
Өзін-өзі тану / Психология
20 желтоқсан 2016
720
0

Отбасы. Отбасы мүшелері

Сабақ жоспары

 

Сабақ: Өзім туралы.  Дүниетану

 

Отбасы. Отбасы мүшелері

 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жүнісова.К.Т.

 

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

 

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1  1.1  Түрлі дерек көздерді зерттей отырып отбасы ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру

1.1 1.2  Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесін дегі орнын анықтау

 

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Отбасы мүшелерін біледі. Атай алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Отбасы мүшелерінің өзіне қамқорлығын түсінеді,туыстықты түсінеді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Отбасының адам өміріндегі орнын біледі

 

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Отбасы ең қадірлі,әр уақытта алтын ұя екенін біледі.

Отбасындағы өз орнын ұғынады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Отбасы -  семья - family

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ата-ана , аға, апа,іні, қарындас, отбасы ,туыс,қамқоршы,тату

 

Бағалау критерийлері:

 

- Отбасының адам өміріндегі орнын анықтайды

- Оның бірлігін ұғынады

- Отбасындағы өз орнын түсінеді

 

 

Дескриптор

- Отбасы . Отбасы мүшелерінің міндеті мен құқығын білді.

Отбасындағы өз орнын түсінді .

Отбасы мүшелерінің бір-біріне татулығын , қамқорлығын сезінді

10 мин

Алдыңғы оқу

Сурет бойынша сөйлем құрай алады

Өз отбасын ,оның мүшелерін біледі

 

Жоспар

 

 

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарланған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар

3минут

Басы

Шаттық шеңберін құру

Сәттілік тілеу

1. Отбасылық суреттер бойынша әңгіме

2. сөзжұмбақ шешу. Отбасы

3. Сен ойлан ойыны

Сөзжұмбақ, үлестірмелі қағаз,дидактикалық материалдар,сандар,жұлдызшалар

20минут

Ортасы

4. Сиқыршы

 Анам, әкем, әжем, атам

Төрт қыз әңгімесін талдау

Оқулықпен жұмыс

Мақал- мәтелдер

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақал- мәтелдер

 

,суреттер

 

Соңы

Өтілген тақырыптың қорытындысын жасау

Кері байланыс

Менің отбасым ( ауызша эссе)

Бестармақ тәсілі (өлең)

 

 

 

 

 

 

Бестармақ әдісі

 

Бағалау

 

 

            Қосымша мәліметтер

 

 

 

 

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

 


Әңгіме құрау,өлең құрастыру, сурет салу     

 

                            

                            

Пәнаралық байланыс:

 

 

Әдебиеттік оқу

 

Рефлексия:

1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

2.Бүгін оқушылар не үйренді?

3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

4.Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма)

5. Уақытты қалай пайдаландым?

6.Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

Оқу міндеті ,мақсаты орындалды

Отбасы мүшелері , өз орны туысқандық қамқорлығы туралы білуі, уақытын тиімді пайдалануы.

             

 

 

 

ТОЛЫҚ ЖҮКТЕУ

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сайтқа тіркелуіңіз қажет.

 

Мақаламен бөліс

Пікір беру
Пікіріңіз:
Полужирный Наклонный текст Подчёркнутый текст Зачёркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищённой ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Суреттегіні еңгізіңіз:*
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив