РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ТАНЫМДЫҚ ПОРТАЛЫ
НЕГІЗГІ БЕТ / ҰСТАЗДАРҒА
26 наурыз 2017
239
0

Жолбарыстың терісі

Колледж:Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі

Оқытушы:Аксаниева Майрамхан Султаналиевна

Тақырыбы:Жолбарыстың терісі

Құндылық:дұрыс әрекет

Қасиеттер: шындық, жақсылық жасау, сыйластық.

Мерзімі:

Тобы:

Сабақтың мақсаты: Студенттерге «Жолбарыстың терісі.

 мәтініндегі жаңа сөздерді үйрету және мәтіннің мазмұнын түсіндіру.

Сабақтың міндеттері:

1. Сабақ барысында студенттерге шындықтың мәнін түсіндіру.

2. Мәтінмен жұмыс жасай отырып студенттерді айналасындағы адамдарға жақсылық жасауға және қандай жағдай болмасын тек шындықты айтуға дағдыландыру.

3. Мәтінді талдау арқылы студенттерді жақсы мен жаманды ажырата білуге, біреуге қиянат жасамауға, бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу.

Құндылық: дұрыс әрекет

Қасиеттері: мәдениеттілік, тәртіптілік,тазалық.

Сабақтың барысы:

II. Үй тапсырмасын тексеру.

«Жылтырағанның бәрі алтын емес»

-What was your home task for today?

Their home task was to read and translate the story which they studied at previous lesson.

-Are you ready for your home task?

- Who wants?

III. Өткен сабақтағы алған білімдерін тексеру.

Let’s remind your last theme.

I. Ұйымдастыру кезеңі.

Сыртқы интеграция:

-Good afternoon students!

-How are you today?

Студенттерді 5 Т-ны сақтауға (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық) шақыру.

Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену»

Балалар дұрыс отырайық, арқаларыңызды түзу ұстайық. Қолдарыңызды партаға қоюға болады, көздерімізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестетіңіз. Сіз теңіздің жағалауында жалаң аяқ жүрсіз. (Тыныштық). Теңіз суы ыстық құм сіздің аяғыңызды сипап жатқан сезімде боласыз. Күннің көзі жер бетін қыздыруда. Теңіздің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (Тыныштық)

Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезініңіз.

1,2,3 көзімізді ашайық. Қолымызды жайып бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы көңіл күй сылаған Ана Табиғатқа Рахмет деп айтайық. 

Сізге «Тыныштық сәті» ұнады ма? Қандай сезімде болдыңыздар?

 

Мақсат қою кезеңі.

«Қызығушылықты ояту»

«Алтын жүрек» атты бейнебаян көрсетледі.

«Жомарт» сөзі парсы тілінен алынған, «жуван»-жас жігіт «мард» - адам, қолы ашық, мырза, молдық, кеңдік деген мағынаны білдіреді. Бүгінде жомарттықтың үлгісі көп. Біреу жиған тергенін жұрттың қызығы үшін жұмсайды. Той-томалаққа пайдаланады. Кейдей-кепшікке береді. Халық қолы ашық мұндпай азаматтарға жризашылық білдіріп, рахметін айтып жүреді.

«Қайырымдылық» - адам баласының ізгі, асыл қасиеттерінің бірі. Қазақ әрқашан жетім мен жесірін жебеген. Үлкенін сыйлап, кішісіне ізет көрсеткен дана халық. Ізет пен ибаны, мейірім мен қамқорлықты ту етіп елге елеулі ұйымдардың бірі «Бауыржан» қоры.

«Бауыржан» қоғамдық қайырымдылық қорының ұйымдастыруымен жыл сайын өтетін «Алтын жүрек»ұлттық қоғамдық сыйлығының да ауқымы кең.

Дәйексөз.

«Адам өзі жүріп келе жатқан жолын ұлы ете алады, ал жол адамды ұлы ете алмайды»

Конфуций

Жаңа сабақ

«Жолбарыстың терісі»

Мағынаны ашу

Сөздікпен жұмыс

rich-

good-

bad-

Мәтінмен жұмыс.

  1. Өзім мәнерлеп оқимын
  2. Бірнеше оқушыға оқытамын
  3. Оқушылар тізбекпен оқиды
  4. Мәтінді іштей оқиды
  5. Берілген сұрақтарға мәтін бойынша жауап береді
  6. Мәтіннің мазмұнын өз сөздерімен айту

Дәптермен жұмыс

5,6 тапсырма

сөздердің антонимін мәтіннен тауып, оларды қатыстырып сөз тіркестерін жасаңдар.

сараң –

кедей –

арзан –

Сөздікпен жұмыс:

Сөздер мен сөз тіркестерін мағыналарын түсіндіру. Аудару. Дұрыс айтуға дағдыландыру.

-          Өзім мәнерлеп оқимын

-          Оқушылар тізбекпен оқиды.

Жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен сөйлем құрау

Мәтінмен жұмыс.

  1. Өзім мәнерлеп оқимын.

«Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны

-          Оқушылар мәтінді жылдам, бірақ мұқият оқып шығады;

-          Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап қағазға жазады.

-          Оқытушының қолындағы сандықшасына өз сұрақтарын салады.

-          Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып дауыстап неғұрлым толық жауап беруі тиіс. Басқалары сұрақ пен жауапты бағалайды.

Тәннің үш дұшпаны

  1. Сатқындыққа бейімділік
  2. Сараңдық заттарға құмарлық
  3. Тірі жанды жәбірлеуге бейімділік.

Сөздің үш дұшпаны

  1. Үрей таратудан айызы қану
  2. Жалған сөйлеу
  3. Өсек айту

Ақылдың үш дұшпаны

  1. Басқаның затына құмарлық
  2. Колледж:Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі

    Оқытушы:Аксаниева Майрамхан Султаналиевна

    Тақырыбы:Жолбарыстың терісі

    Құндылық:дұрыс әрекет

    Қасиеттер: шындық, жақсылық жасау, сыйластық.

    Мерзімі:

    Тобы:

    Сабақтың мақсаты: Студенттерге «Жолбарыстың терісі.

     мәтініндегі жаңа сөздерді үйрету және мәтіннің мазмұнын түсіндіру.

    Сабақтың міндеттері:

    1. Сабақ барысында студенттерге шындықтың мәнін түсіндіру.

    2. Мәтінмен жұмыс жасай отырып студенттерді айналасындағы адамдарға жақсылық жасауға және қандай жағдай болмасын тек шындықты айтуға дағдыландыру.

    3. Мәтінді талдау арқылы студенттерді жақсы мен жаманды ажырата білуге, біреуге қиянат жасамауға, бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу.

    Құндылық: дұрыс әрекет

    Қасиеттері: мәдениеттілік, тәртіптілік,тазалық.

    Сабақтың барысы:

    II. Үй тапсырмасын тексеру.

    «Жылтырағанның бәрі алтын емес»

    -What was your home task for today?

    Their home task was to read and translate the story which they studied at previous lesson.

    -Are you ready for your home task?

    - Who wants?

    III. Өткен сабақтағы алған білімдерін тексеру.

    Let’s remind your last theme.

    I. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сыртқы интеграция:

    -Good afternoon students!

    -How are you today?

    Студенттерді 5 Т-ны сақтауға (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық) шақыру.

    Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену»

    Балалар дұрыс отырайық, арқаларыңызды түзу ұстайық. Қолдарыңызды партаға қоюға болады, көздерімізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестетіңіз. Сіз теңіздің жағалауында жалаң аяқ жүрсіз. (Тыныштық). Теңіз суы ыстық құм сіздің аяғыңызды сипап жатқан сезімде боласыз. Күннің көзі жер бетін қыздыруда. Теңіздің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (Тыныштық)

    Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезініңіз.

    1,2,3 көзімізді ашайық. Қолымызды жайып бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы көңіл күй сылаған Ана Табиғатқа Рахмет деп айтайық. 

    Сізге «Тыныштық сәті» ұнады ма? Қандай сезімде болдыңыздар?

     

    Мақсат қою кезеңі.

    «Қызығушылықты ояту»

    «Алтын жүрек» атты бейнебаян көрсетледі.

    «Жомарт» сөзі парсы тілінен алынған, «жуван»-жас жігіт «мард» - адам, қолы ашық, мырза, молдық, кеңдік деген мағынаны білдіреді. Бүгінде жомарттықтың үлгісі көп. Біреу жиған тергенін жұрттың қызығы үшін жұмсайды. Той-томалаққа пайдаланады. Кейдей-кепшікке береді. Халық қолы ашық мұндпай азаматтарға жризашылық білдіріп, рахметін айтып жүреді.

    «Қайырымдылық» - адам баласының ізгі, асыл қасиеттерінің бірі. Қазақ әрқашан жетім мен жесірін жебеген. Үлкенін сыйлап, кішісіне ізет көрсеткен дана халық. Ізет пен ибаны, мейірім мен қамқорлықты ту етіп елге елеулі ұйымдардың бірі «Бауыржан» қоры.

    «Бауыржан» қоғамдық қайырымдылық қорының ұйымдастыруымен жыл сайын өтетін «Алтын жүрек»ұлттық қоғамдық сыйлығының да ауқымы кең.

    Дәйексөз.

    «Адам өзі жүріп келе жатқан жолын ұлы ете алады, ал жол адамды ұлы ете алмайды»

    Конфуций

    Жаңа сабақ

    «Жолбарыстың терісі»

    Мағынаны ашу

    Сөздікпен жұмыс

    rich-

    good-

    bad-

    Мәтінмен жұмыс.

    1. Өзім мәнерлеп оқимын
    2. Бірнеше оқушыға оқытамын
    3. Оқушылар тізбекпен оқиды
    4. Мәтінді іштей оқиды
    5. Берілген сұрақтарға мәтін бойынша жауап береді
    6. Мәтіннің мазмұнын өз сөздерімен айту

    Дәптермен жұмыс

    5,6 тапсырма

    сөздердің антонимін мәтіннен тауып, оларды қатыстырып сөз тіркестерін жасаңдар.

    сараң –

    кедей –

    арзан –

    Сөздікпен жұмыс:

    Сөздер мен сөз тіркестерін мағыналарын түсіндіру. Аудару. Дұрыс айтуға дағдыландыру.

    -          Өзім мәнерлеп оқимын

    -          Оқушылар тізбекпен оқиды.

    Жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен сөйлем құрау

    Мәтінмен жұмыс.

    1. Өзім мәнерлеп оқимын.

    «Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны

    -          Оқушылар мәтінді жылдам, бірақ мұқият оқып шығады;

    -          Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап қағазға жазады.

    -          Оқытушының қолындағы сандықшасына өз сұрақтарын салады.

    -          Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып дауыстап неғұрлым толық жауап беруі тиіс. Басқалары сұрақ пен жауапты бағалайды.

    Тәннің үш дұшпаны

    1. Сатқындыққа бейімділік
    2. Сараңдық заттарға құмарлық
    3. Тірі жанды жәбірлеуге бейімділік.

    Сөздің үш дұшпаны

    1. Үрей таратудан айызы қану
    2. Жалған сөйлеу
    3. Өсек айту

    Ақылдың үш дұшпаны

    1. Басқаның затына құмарлық
    2. Көреалмаушылық
    3. Арсыздық

    Ендеше,  Сөздеріңді

                    Әрекетіңді

                    Ойларыңды

                    Мінезіңді

                    Жүрегіңде қадағалау

    Жаңа сабақты жүйелеу

    1.      Зияткерлік тест, Шашылған сөздерден сөйлем құра

    2.      Жалғасын тап

    3.      Екі жақты күнделік

    Бекіту кезеңі

    Үрей рухтың дәрменсіздігі салдарынан пайда болады.

                                                                                      (Б.Спиноза)

    Шығармашылық хат

    Топты екі тоқа бөліп оқыған мәтін бойынша «жақсы» және «жаман» жақтары туралы жазып шығуы керек.

     

    Көреалмаушылық
  3. Арсыздық

Ендеше,  Сөздеріңді

                Әрекетіңді

                Ойларыңды

                Мінезіңді

                Жүрегіңде қадағалау

Жаңа сабақты жүйелеу

1.      Зияткерлік тест, Шашылған сөздерден сөйлем құра

2.      Жалғасын тап

3.      Екі жақты күнделік

Бекіту кезеңі

Үрей рухтың дәрменсіздігі салдарынан пайда болады.

                                                                                  (Б.Спиноза)

Шығармашылық хат

Топты екі тоқа бөліп оқыған мәтін бойынша «жақсы» және «жаман» жақтары туралы жазып шығуы керек.

 

Мақаламен бөліс

Пікір беру
Пікіріңіз:
Полужирный Наклонный текст Подчёркнутый текст Зачёркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищённой ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Суреттегіні еңгізіңіз:*
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив